2010-10-16

snacket genom natten

Tvåtusen olika samtalsämnen på tre timmar. Det är ganska bra gjort det. Men egentligen är det inte mer än normalt i min släkt där grejen att snacka kommer helt naturligt och i omänskliga mängder. En utav de bästa sakerna med att åka till Östhammar och min familj är sättet jag och min mamma umgås på. Vi förflyttas runt i hela huset, byter ständigt sysselsättningar och samtalsämnen men som i en dans. Allting går som på ett spår där vi konstant har en brinnande samtalsämne vi paratar om. Människor vi föraktar, lärare som inte sköter sina jobb, pedofiler, barnmisshandel, prostitution i Thailand, svenska äckliga gubbar som åker till just Thailand för att köpa sex, övervikt, hur söta barn kan vara när de leker, vilka bra kameror det finns, sex, könsstympning, vilka som använder sig av könsstympning och i vilka länder detta sker, morden i midsomer, hur gott det vore med choklad, faktisk tillagning av chokladpudding osv osv.
Allt detta gick på under en fem-timmarsperiod och allt detta pratades om rätt intensivt. Man är klart färdigpratat på många kommande dagar efter att ha helgat hemma hos mamma och pappa.


Hur många samtalsämnen kan man susa igenom men fortfarande komma ihåg alla viktiga saker man pratade om på en och samma dag? haha.
Åh, hjärnlöst att säga men fan, jag älskar att prata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar